ajllaa

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av ajla - 20 oktober 2010 18:25

Shasha :)

Jag är hemma från VG stack kl. 15.00 ska även ditt imorgon efter hemspråk -.-

Jag Challe, Mulle och Fatmir satt o snackade.

Sen så började Mulle snacka om att Mirella & Haikel (stv) kommer bli ett par om några år. Sen att Arnes & Emina kommer bli ett par. Och till de sista och värsta som aldrig någonsin kommer hända, Ajla & Fatmir kommer bli ett par om 8 år (alltså när i är 20) och de kommer hålla rätt länge men sen kommer vi splittras för att jag kommer börja plugga på högskola o Fatmir skulle göra något kommer inte ihåg. Och detta såg han på hur vi skickar blickar, ler till varandra och kollar på varandra?! 

Mulle de är ju inte ens säkert att jag ens kommer ihåg Fatmir när jag är 20 -.- HAHAH ger dig pengar ifall du talar sanning!


Nu ska ja sjunga lite till kavaljererna för att imon kommer de och vi kommer ha ett genrep! Så tagga tagga TAGGA!  ;)


Nu ska ja dra people, jag kanske drar till VG direkt efter skolan så de kanske kommer ett sent inlägg imorgon. Ifall jag inte är snäll och bloggar där ifrån! 


P.S veckans blogg utses snart ikväll!!! Anmäl er!!


  

Av ajla - 20 oktober 2010 14:11

Min nick e så klockren asså, finns de någon som har mer smeknamn? ;)


Halvan av min biseps muskel är typ dööööd, de gör ass ont. Kan de bero på sprutan? :s

jaja få väll leva med det ett tag till :)


Jag har varit i skolan idag som vanligt, första lektionen sjöng vi stilla natt utan papper som vi skulle kunna utantill ju & de var ju bara jag som kunde den och Helene sa de till o med, "om inte Ajla skulle vara här skulle ni inte kunna det"  jaja bull shit -.- 

Sen sjöng vi alla andra låtar och jag kan alla utantill faktiskt ;);)

KÖP BILJETTER HOS MIG FÖRRESTEN!!! 120:- STYCK! :)

Andra lektionen hade vi läspasset som ja tycker är kul, fick ass dåligt resultat så de snackar vi inte om (a), men ja gjorde ett till och ja känner på mig att jag har chansen att få alla rätt på det :D

Maten idag smakade räkor :s men det gick väll att äta.

sen fortsatta vi med de där uppe, läsa, läspasset o lite sånt.

Var även Valdrins lärare ett tag. Den efterblivna pojken kan inte skriva en normal bokreccencion -.- 

men vi fixade allt med lite våld :o

Vi läste även in rasten och fick sluta 20 min tidigare.


nu snackar jag med nita & leon.

ska dra people vi höres!


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards