ajllaa

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av ajla - 3 oktober 2010 19:25

hejsan sötisar! har ni saknat mig? :D

har suttit hemma hela dan packat färdigt allt till ÖN förutom 4 små saker :)

ja ska ha en liten resväska och en vanlig addidas väska att lägga min necessär och mina två kuddar i!

Jag badade och fönade håret nu ska ja äta lite :P

och väntar på att min film ska laddas klart de bli "Hatschiko, the dog story" tror ja de var!

En sann film så de ska bli spännande!

det var allt ja vill säga för idag, imorgon blir de skola! :)


puss o kram!


  

vbg bild :)

älskar dig nita & saknar dig har inte träffat dig på hela helgen :o


  

Av ajla - 3 oktober 2010 13:23

Äntligen söndag, älskar söndagar då är allt så slappt! :)

Åt precis min favvo mat! Den är bosnisk ifall ni nu undrar.

Jag har städad mitt rum och packat nästan allt till ÖN! Fattas bara lite små grejer!

Verkar som ja kommer få bada idag igen för jag inte orkade föna håret så de blev lockigt sen han de inte torka och ja gick o la mig så nu står de åt alla håll och kanter och de skulle ta sån tid att platta allt!

Usch vad seg bloggplatsen.se är just nu! allting går väldigt segt!


Nu ska ja fortsätta kolla på Adam & Eva han inte se det igår kväll, men sen märkte jag att jag hade sätt det avsnittet 1000000000000 gånger innan men de är alltid lika bra man kan inte tröttna på barnsliga filmer! :)


Jag bloggar mer senare!


  

exakt som de står där uppe behöver ja din hjälp! 

men ja ska lägga till en grej som inte står ser du piercingen där uppe på de vänstra örat ska ja göra ett sånt på de örat ja ska ha 4 eller 5 håll?

tacksam för svar! :D


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards