ajllaa

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av ajla - 8 oktober 2010 19:29

R.I.P GULDVÄRDA BEBIS :'(


tack efterblivna mamma! :)

min morsa "råkade" tvätta min mobil!? de varde inte länge -.- bebiiiiiiiiiiiis <3

jaja nu ska ja fjäska till mig melitas killes iPhone för han har ju alla Appel grejer  som finns hemma och hans iPhone 4 kom för nån dag sen, så nu blir de fjäsk (a)

jaja kände att ja behövde blogga även om ja inte har de minsta lust till de!

skolan var väll la okej orkar inte berätta ja var hemma i 3 tim typ stack till vg sen var där lyssnade på massa GOSSIP fuuunnny :D 

Chattade med bästisen Valle :D kulkul hade vi väll :P

jaja ska kolla Idol med morsan, heja snyggingen OLLLLEEE! :D

orkar nt mer. 


just nu snurrar mycket i mitt huvud om många älskade ja skulle kunna dö för...

önskar att de var som förut, när de bara var vi fyra 

just nu funderar ja på kan de någonsin bli vi igen? bra fråga...bra fråga...

de försvinner aldrig. de är oförglömliga



  


REST IN PEACE ÄLSKLING! 


DU VAR MITT ALLT SÖTASTE PINKY <3

ja, ja döpte den :)


I WILL NEVER FORGET YOU!<3


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards