ajllaa

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av ajla - 2 oktober 2010 20:33

varit med emina idag, hade krig med edin, annars hände de inget annat :)

nu ska ja bada för badade inte ;) sen ska ja långsamt men säkert välja ut påslakan o lite såna grejer till ÖN och hitta en fin nesesär ! 

Imorgon packar jag på riktigt om man ska säga så! Efter ja har badat ska ja kolla på Adam och Eva , en födelsedag och ett fiasko tror ja de hette, haha hade inget annat bättre att ladda ner!

nu ska ja ringa dionita och bada!


  

höhöh alltid kungen! bild från Varbergs Fästning! 

Av ajla - 2 oktober 2010 19:43

nu ska ja bada! höres snart!

Av ajla - 2 oktober 2010 13:42

omg halva dagen har gått åt att ligga o kolla på tv är t.o.m fort. i pijamas :D 

jaja ska klä på mig fixa mig , just  nu ser ja ut såhär   !  jag vill ju mer se ut såhär   

sen käka...sen ska ja till emina är mer på bara sitta och slappa humör men ska sätta mig på bussen idag faktiskt! :D haha pallar nt cykla!

sen på kvällen kanske ja träffar dionita, imon bli det packning till ön! 

syrran är här btw!



  

bjuder på en sne bild för ja har inget ork att vrida på den :D


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards