ajllaa

Alla inlägg den 23 oktober 2010

^.^

Av ajla - 23 oktober 2010 22:21

Ska göra ett byebye inlägg till er (: !

Nu ska jag dra och läsa min braiga bok. Den heter "Hedningaras förgård" låter skit dålig jag vet bara för de är en gaaaaaaaaammal vuxenbok :)

Efter de fyra böckerna för de finns 4 st så ska jag läsa skummtimmen! 

looooove books!

så mysigt. 


Vi hörs imorgon bloggen.

älskar er mest bloggisar ^^


DAGENS FRÅGA! ;

Vem följer min blogg på bloglovin? 


  

Av ajla - 23 oktober 2010 17:33

Shusan bloggen. 

Jag skrev ett jättelångt inlägg innan idag runt två, men när ja nu kollar så är inget uppe? :o

Sorry, 


Runt två hade jag precis kommit hem från de fula vädret. Jag hade varit i ICA och köpt mig en hårinpackning! 

Så jag gick in i duschen och la hårinpackningen som jag då lätt vara lite satt på datorn o.s.v jag badade färdigt och skulle föna det men de gick inte håret lekte hur de ville och nu är det helt vilt lockigt, haha (:

Kände att mitt hår var värt lite lyx eftersom att det är så slitet så! har plattat det så mycket den senaste tiden. 


Idag det blev ingen stan med nita idag för att detta fula vädret stoppade oss. Ohh... vad jag hatar oktober! 

Idag är det en sån äkta slapp dag där du bara ska ligga i sängen kolla på tv, sitta vid datorn, vårda dig själv, spela spel, ligga i sängen och bara tänka på dig själv, hihi (; 

Det är rätt mysigt väder ändå, det är kanske de det är till för. Jag kanske behövde villa mig lite och bara sitta hemma. För just nu är det så skönt att vara hemma i det varma. 


Jag behöver ju egenligen plugga till mina två prov denna veckan. Jag har ju ett NO-prov och mitt tyska test. Och sen borde jag träna på gitarr. Men som ja sa, jag tänker INTE PLUGGA OCH TRÄNA PÅ GITARR! Det får vänta tills imorgon tycker jag !

Jag skrev ju ett inlägg igår med innan ja skulle gå runt 10 men då ville internet inte funka. Men jag skrev bara vad jag hade för planer idag och då hade ju jag och nita tänkt gå till stan som ja nämnde där uppe. Men som sagt blev det ju inte av för detta vädret. Igår kväll satt jag och skypade med dionita i typ 2 timmar, vi hade sjukt kul :D 


Denna veckan som kommer, ska ja spendera min tid på VG för det mesta i alla fall tisdag, onsdag och torsdag. För man kan inte göra så mycket mer än att sitta hemma i de fula vädret så jag umgås heller med lite sköna folk på VG ! :D

Efter den veckan så har jag höstlov, GÖTT! men kanske inte? Detta fula vädret vill ingen ut i. Vi får hoppas på det bästa, men sen har jag fortfarande VG öppet :D 


Ni fick ett lite långt inlägg idag, men det är både lättare för mig och dig som läser och veta vad som pågår dessa senaste veckorna. ! 


Och jag längtar som sjutton till den 16 november då jag kommer få min mobil!

& så tycker jag att de är sjukt nära min födelsedag. Tiden rinner och snart är det den 17 februari ! (:


Men vi hörs kanske senare idag, som ett hejdå inlägg eller nått. Nu klockan 18.00 på kanal 5 tror jag det var så börjar "Just my Luck" med Lindsay Lohan som jag redan har sätt. Men det gör inget kan se den igen ^^

Sen finns det lite bra filmer över allt runt 21.00 - 21.30 :D 

VI SNACKAR FILM KVÄLL! :D


Ha det bäst och sitt hemma och mys med dina nära och kära som jag, slappa bara för det är detta vädret till för!

BECAUSE YOU ARE WORTH IT! *REEEEEEEEEEEEKLAM*

hahahhaha joke ;D


  

bjuder på en cambild från syrrans macbook jag har suttit på den senaste tiden och även förstört nu. ;o



  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards