ajllaa

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av ajla - 29 oktober 2010 21:42

  

innan jag går ska ja dissa någonting, som verkligen stör mig

& säkert förvirrar många av just DINA bloggläsare, men såklart bara de som gör detta!


- Bytta design typ var 5 sek?! Okej typ varje vecka/tredje dag? 

vafan e de för nått? Det är inte kul för blogg läsarna ifall du tror de utan de bli bara förvirrade av nya designer hela tiden... Ifall du vill komma med något nytt en fin fixad bild gör de istället fixa en bild istället men inte en header varje dag?

Ifall du vill ha me "uppmärksamhet" mer blogg läsare, roligare för andra att läsa o.s.v GÖR EN FIN BILD ELLER NÅTT, BYTT INTE HEADER VARJE VECKA!



  

Av ajla - 29 oktober 2010 21:31

shubaluu en ajla som e trött som fan skriver med er nu. 

Kollade idol sååååååå klart så skulle inte min film LADDA NER SIG ÖVER HUVUDTAGET FÖR DEN HAR FUCKAT UPP SIG TOTALT HÄR ASSÅ. SÅ NU FINNS DE TYP 2% AV 10000 ATT JAG ENS KOMMER SE DEN ANDRA DELEN -.-'

AAAAAAAAAAAAAAAAH, DETTA SKA ALLTID HÄNDA MIG! 

andas, andas ...


Näjj fan, nu ska jag läsa i lugn och ro i en timme typ, GARANTERAT! För jag har inte läst idag spelade gitarr istället. Nu ska datorn stängas AV!

Och detta betyder då att det är de sista inlägg för idag :)

min schwester är äveeen hereee ;)


  

guuuulligt väärre?!

Pattie & Justin :)


  

Av ajla - 29 oktober 2010 18:04

Jag just nu!


        

Min PUCCA pyjamas, intersport mjukisbyxor, raggsockar & min blå, gråa kofta! :) mysiig outfit va? som passar in en mysig fredags kväll och ett inväntat höstlov! 


Kolla även klart på Bourne, så jäkla bra ... 

håller på att ladda ner den andra men de ser ut och ta 13 år till -.-' suck ...


Nu ska jag läsa och hoppas på det bästa med filmen. 


  

Av ajla - 29 oktober 2010 14:06

Sha sha bloggen! 

Kom hem ifrån skolan 20 i ett vi hade Nick Puhg engelska läraren och det var så kul! Han är så rolig :D 

Första lektionen hade vi tyska provet och det gick bra ska ja säga! :D Vi fick sluta på direkten när vi var färdiga. Rast sen Nick Puhg kom och vi snackade presenterade oss och startade en lek :D Vi var i grupper och jag fick gå fram till han och sätta mig på en stol, han frågade på masssaaa med frågor och han sa att jag var jätteduktig på engelska. Sen kände han min syster och sa att hon var jätteduktig och trevlig, kul ^^

Så kom man till frågan han skulle ställa han började babbla maaassa mattetal till mig och ja ba noo no inte matte! Haha men det gick sååå sjukt bra! Jag kunde allt. Han ba ; ifall jag inte skulle vara gift skulle jag gifta mig med dig! Hela klassen började skratta haha!

Sen körde vi en lek som hette "stop the bus!" det är som stress bara engelska och att man ska säga stop the bus när man är färdig! Det gick skit bra, mitt team var snabbas på stressen men sen hade man bonus frågor som vi kunde men vi fick inte svara :P 

Mat hade vi, säger bara ÄCKLIGT :)

VI kom tillbaks och fortsatte med stop the bus och massa annat kul!

Nu är jag hemma ska äta mitt mellan mål! Melliisss :D 

Som består av toast mackor med kött, ost ( tog tid att tänka ut vad de heter på svenska tänkte på engelska, blivit beroende nu) OCH guuurrkaaa :D + ett glass blåbärssopa typ, och ett glass vatten. Vi får inte glömma den nyttiga frukten också, banan! (även om de är de onyttigaste frukten va de alla) Mättande och nyttigt :)

Kolla på Kenza Tyra Show så länge, Sen så ska jag kolla på Bourne! 

Skriver sen, men någonting riktigt skönt började i dag ;)

HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSTLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!


    

Ajla look today :D

    

+

  

=

  


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards