ajllaa

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av ajla - 25 oktober 2010 20:51

JUSTIN BIEBER ♥


ni har väll inte glömt den andra delen av mitt liv?


        


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

:o

Av ajla - 25 oktober 2010 20:28

Var bara tvungen ...

Ser ni skillnaden mellan syrrans webb på MacBooken & min stenålders webb? ;o

helt otroligt ju så dålig den är. 


 

Min bild :)

Sjukt dålig. 

Syrrans :)

Sjukt bra :D



  

Av ajla - 25 oktober 2010 20:19

NU är mitt rum rent och fint, grattis till mig. det var rena ramma KATASTROFEN innan nu känner jag mig som denna smilisen   höhö 

Som ni nu ser har jag städat, och jag har inte pluggat ett SKIT idag och det väntar mig två prov denna veckan. Vafan gör ja? Jag har tappat kontrollen om skolan fullständigt! Nu måste det ändras så ja detta är det sista inlägget för idag för nu ska jag på riktigt STÄNGA AV datorn, undra hur det ska gå    HHHAHAHAHAHHA omfg vafan är det för smilis?! den ser ju helt crazy ut?! Asså när man kollar på bloggplatsens smilisar dör man av skratt! Så de som har blogg på bloggplatsen kolla på era smilisar så kommer du vara glad :D Dem är så bäst...

Pappa hittade en 1000 år gammal webb kamera som verkligen SUGER  :) Ni kommer se det sen jag ska bjuda på en bild som är tagen med den typ precis. Jag har ju tänkt köpa webb för dionita har tjattat nerverna av på mig men jag har aldrig orkat men seriöst man kan fan inte ha denna webben? Ni kommer själva se den är så dålig, hellre cyklar jag eller åker buss till biltema och köper mig nån fattig webbkamera för 100 :-

Slut på mitt damp nu. Nu ska jag plugga TIDEN RINNER SOM BARA DEN!


Vi hörs imorgon bloggisen :) 

Sov gott! & dröm söta drömmar om mig (a)


    


  

Av ajla - 25 oktober 2010 18:29

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren 


Så lyder den nya omröstningen! :D

OBS: Ni röstar inte där utan på det vanliga stället asså 

<---------------   DÄR 


  

Av ajla - 25 oktober 2010 18:27

Vad tycker ni om bloggen? :)
Bra!     23.8 %
Super bra,fortsätt så !     33.3 %
njjaa ...     19 %
nt min typ av blogg     9.5 %
dålig -.-     14.3 %
 

Totalt har 21 personer röstat.
Omröstningen startade 2010-09-03 17:18

:)

Av ajla - 25 oktober 2010 18:17

  

Kolla upp på headern, ser ni blommorna? :) gulligt tycker jag ^^


NU STARTAR JAG VECKANS BLOGG!

KOMMENTERA BARA DETTA INLÄGGET SÅ ÄR DU MED, OCH DU FÅR BESKED PÅ SÖNDAG IFALL DU HAR VUNNIT ELLER INTE. SOM SAGT JA KOMMER SKICKA DIG EN KOMMENTAR PÅ BLOGGEN!


LYCKA TILL ! :D


  


  

Av ajla - 25 oktober 2010 18:00

shulululu    var seriöst tvungen att lägga ut denna fula smilisen, vem fan försöker den leka ?! Ser nästan ut som en svenne som försöker rappa ... Inget illa menat nu folks svennar kan rappa :)

  <--- men ja kände bara för denna smilisen :D:D

oh, vad bra humor jag har asså!?


Kom hem för en halvtimme sen för att bussen var 40 min försenad tillbaks och 30 min försenad ditt -.-'  HATAR FÖRSENADE BUSSAR, FYFAN PÅ DEM!

Skolan idag var okej, jag gillar måndagarna men på samma gång hatar :o

Konstigt jag vet. 

På morgonen kom bara musikerna från kavaljererna och träna med oss de låtar vi sjunger ensamma och det gick ass bra! Jag kanske till och med sjunger solo ? eller vad tycker ni från klassen som läser bloggen? ;)

Andra lektionen gick till matte och förberedningar inför veckan, vad som ska hända o.s.v. 

mat sen vår "normala" eller man kan säga onormala nu väg har öppnats den vi gick innan till matsalen för det är färdigt vår fina matsal och personal rummet :D så glad jag är! Men vi får inte börja äta där till typ en månad till men vi har kollat där och i personalrummet sen ska vi 10000 % ha en invigning av det. Det blev sjukt fint i alla fall! Finaste matsalen i Halmstad skolor (a) Kommer säkert stå i hallandsposten, love Vallåsskolan <3

Vi hade gympa spelade volleyboll och kommer göra det några veckor nu typ 4 veckor -.- boring men mm... 

Vi hade en lektion svenska, och sen slöjd och jag har såååå lite kvar på mina shorts! Och det blev ju jäättte verkligen jättefint sydda och så men annars var de ass fula :D:D haha ingenting man kan ha på sig ute i alla fall ;o

sen slutade vi. 


Nu ska ja fixa grejer som skulle ändras på bloggen och på börja grejer som ska starta på bloggen idag :)


  

Av ajla - 25 oktober 2010 15:28

Nu beger jag mig av till gitarren!

Bi höres när jag är tillbaks :)

puss på er bloggläsare!


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards