ajllaa

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av ajla - 19 oktober 2010 21:41

tja

har inte gjort färdigt halva av de ja skulle göra ens (a) lite fail där ...


  1. Jag ska jobba matte - behövde ja egentligen inte, bara för skoj skull ;)
  2. Bada/tvätta håret - orkade ja inte 
  3. Lära mig stilla natt utantill (hehe not, ofta ja kommer lära mig de :s )
  4. Platta håret - efter duschningen skulle ju de ske. 
  5. Kanske drar ut med nita strax - vädret förstörde allt -.-
  6. Kollar på film
  7. Väljer kläder till skolan - ska ja göra NU! så ja stryker halva (a)

jag lärde mig stilla natt utantill, och de i himlen i min famn som ja ska sjunga med, och reflängerna på alla låterna, duktigt va? 


Kollade precis klart en film vid namn "A little princess" en klassiker, den var faktiskt rätt bra tycker ja! ;)


Kläderna ska ja välja efter inlägget. :)


så där fick ni en resumé på de jag har gjort den senaste tiden. 

ifall ni vill veta världens största katastrof just nu, så får ni höra nu ...


DET SKA SNÖA I HALMSTAD IMORGON OCH PÅ FREDAG !!!!!!!!!!!!!!!!

asså ja menar ni skojar med mig? , snö nu, NU I OKTOBER!? helt crazzzzyyy you seriöst för förra året snöade ju inte fören februari fyfan, fyfan vad tråkigt + JAG HAR JU INTE ENS VINTER SKOR !????!!!!!!! kommer få gå med mina converse

-.- 


hata hata livet ibland ... 


jaja, ha de bäst sov sött, nu drar jag o vi hörs imorgon. 

förresten har ni märkt att ja lägger in 3-5 inlägg per dag? Kul va ? :D 


o ni är världens bästa bloggläsare! <3


  

:)

Av ajla - 19 oktober 2010 18:33

shit vad mycket onödiga inlägg det bli idag tycker jag. 


men nu ville jag bara berätta att min presentation är ändrad, kolla vettja! :)


Nu ska ja in på presstationen och kolla läget med vår klass :)



  

Av ajla - 19 oktober 2010 18:18

Nu har jag ändrat stil på bloggen och de blev stilen Georgia ifall någon undrade o så ändrade ja stilen på rubrikerna till min förra som ja hade till texten Trebuchet MC.


hoppas ni gillar de, och att ni trivs med det :) 

jag tycker i alla fall att det ser fint ut. 



  

Av ajla - 19 oktober 2010 18:14

tänkte ju bjuda på en bild som ja gjorde men nu är jag inte på humör för sånt!!

men ja gör de ändå, snällt va?


  


ta mitt skimmer för jag brinner 




  

Av ajla - 19 oktober 2010 18:12

JÄÄKLA PISS PISS PISS PISS PISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS VÄDER SOM ALLTID SKA FÖRSTÖRA ALLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


JÄÄÄÄÄVLA REGN TA DIG I RÖVEN -.- 

VF SKA DE ENS REGNA?! INGEN GILLAR REGN HAALLÅ? 


nu e ja på surt humör . bajs också

Av ajla - 19 oktober 2010 17:02

Blev ingen vällfärd till eurostop men planerna just nu ser ut såhär!


  1. Jag ska jobba matte
  2. Bada/tvätta håret
  3. Lära mig stilla natt utantill (hehe not, ofta ja kommer lära mig de :s )
  4. Platta håret
  5. Kanske drar ut med nita strax
  6. Kollar på film
  7. Väljer kläder till skolan

vet inget mer än men de kommer de kommer :)


  

Av ajla - 19 oktober 2010 15:21

hejsan svejsan sitter o chattar med lele :)

väntar även på att nita ska duscha färdigt.

i skolan hände de det inget spec. så orkar inte skriva om dagen :P

kanske ska till e-stop med nita, vi får se hur de blir. 

mm, de var allt lite lamt men orkar inte xd 


bloggar senare idag!


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards