ajllaa

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av ajla - 16 oktober 2010 21:43

Nu är mina håll färdiga de blev ändrade planer för att ja inte skulle ta uppe i brosket. Jag tog fyra på de ja skulle ha fem tyckte fem skulle bli för mycket när man hade tagit fyra. Sen tog ja de tredje på de andra örat som ja skulle men sen såg de konstigt ut så ja tog ett till så nu har ja fyra på varje ;) 

Nu är de bara att vänta i 4 veckor då jag kommer få bytta örhängen och ni kommer få se resultatet! 


sista inlägget för idag!


är faktiskt rätt trött! 


  

:)

Av ajla - 16 oktober 2010 18:54

hejsan bloggisar! 

Idag har jag varit hemma varit med mina kära syskon <3

Har suttit på datorn o ba umgåst. 

har inte så mycket att berätta egentligen men vill ju inte lämna er utan ett inlägg idag!

snart ska ja ta mina sista håll i öronen kanske dra till bosniska klubben som öppnar idag om pappa vill åka dit nån minut! :)


har dessutom fått en kjol ja får låna av melita! 

kanske kommer något mer inlägg ikväll :P


någonting ni saknar i bloggen? 

kommentera där uppe



 /\

  .

  .

  .           

  .          

  .

  .


kanske skulle göra snyggaste kill lista i världen nån dag denna veckan? :)



  


  


Av ajla - 16 oktober 2010 13:47

Tack förresten min statistik växer som ett litet två åringt barn! :D 

Skiter i om ja har 1 bloggläsare bara den är trogen och läser min blogg. 

Hellre en äkta en tusen falska. 


Det är därför ja inte tjatar på er att läsa & sprida det. För de är mitt jobb att sprida de inte ert. Självklart är de okej att tipsa om bloggen!


men ja gnäller inte som vissa bloggar gör. Försök o vara lite äkta o seriösa om din blogg som stora bloggar t.ex kenza, paow o.s.v de har nog aldrig skrivit...


oooohh min bloggstatistik har sjunkigt oo vad ja är arg o.s.v. 

eller FAN VAD NI E TASKIGA SOM INTE KOLLLAAAR! 

sprid min blogg till alla är ni snälla! 


finns till o med såna som mutar med pengar?!! 


__________________________________________________
_____________


sen har ja ingen bloggpaus, det ska ingen blogg ha ifall du inte klarar av din blogg, varför har du blogg ens? 

kenza,foki eller paow har väll aldrig fasiken haft bloggpaus inte ens när de är på semester som jag har! 

men sen bloggar ja lite en stacka när jag är på semester när jag hittar en data så bloggar jag till er!

Jag skrev t.o.m fråga inte varför o hur länge jag är borta men ja är så snäll o säger att det inte är nån paus jag är kvar.

& jag kommer skriva denna helgen o fram över orkade bara inte igår. Så kan de bli ibland. 

+ har ja syskon hemma som inte bor här. Och ja passar på att spendera min tid med dem. 

Jag hoppas ni förstår och respekterat som nu en ÄKTA bloggläsare skulle gjort medan de andra 1000 skulle klagat och sen stuckit. 


  




Av ajla - 16 oktober 2010 13:45

shu, tänker nt ens säga förlåt 

har ingen ork att blogga. Fråga inte varför, eller när ja ska börja. Jag börjar igen när ja känner för de, de kan bli imon eller om 3 år. 


Det kallas bloggtorka. 


peace


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards