ajllaa

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

INGEN UPPDATERING! ♥

Av ajla - 4 oktober 2010 18:19

hejsan fina bloggen ♥!


skolan idag var rätt rolig rent ut sagt! :)

första lektionen hade vi hm... vad hade vi ? haha JUSTE matte hade vi! sen så gick vi ut på rast flummade med emmy ofc :D

sen så hade vi engelska vi var i grupper o läste frågade frågor om en text o massa ;)

det gick faktiskt bra även om ja suger :D:D:D

vi hade gympa och vi spelade innebandy och ja DOG! haha de var ju typ bara jag och valdrin i mitt lag som sprang som jävla idioter fram och tillbaks i salen :D HAHA men ja gjorde ett mål faktiskt! *stolt* not :D och valle gjorde ett må i sista minuten gjorde dem mål men vi vann ändå (y) emmy okej då hon kämpade mot gaz! 

och ja fick typ 151686841686 smäshar med den HÅRDDDDAAA bandybollen sen tog vi sönder två bollar och en del skadade sig riktigt rejält så ni kanske förstår hur vi spelar (a)


Sen jobbade vi med presstationen som vi vann förra året, och vi vann 10.000 ♥ de var inte dåligt va?! :D just nu är vi bäst i swe på tidnings kunskap och ja tror vi är de år 2011 också, för vi kommer säkert vinna hela skiten igen :D:D

värsta självförtroendet här va? alltid ;)


sen hade vi sy slöjd mina sjukt FULA shorts flyter på :D 


hade gitarr sen och så stack ja till ica köpte lite små things till morsan och godis till mig :D

nu ska ja packa de sista till ÖN och så ger vi min sovmorgon imorgon tummen upp!   


ANGÅENDE GÅRDEN ÖN:

JAG KOMMER INTE BLOGGA IMORGON EFTERSOM JAG ÄR IVÄG PÅ GÅRDEN ÖN SOM SAGT! MEN NI KOMMER SÄKERT FÅ MASSA BILDER FRÅN ÖN SKA NÄMLIGEN HA MED MIG MIN DIGITAL KAMERA!

WISH ME LUCK!


senare ikväll kommer de än hiss och diss för att ja inte bloggar imorgon.

den kommer inte i detta inlägg för att jag har skrivit en bok :D haha oh gud.



  

gillar denna bilden stort


  

 
 
Ingen bild

Nicole

4 oktober 2010 21:15

Hej Ajla. :)
Jaa som du säger skolan var faktiskt okej idag :)
Sen var det ju helt galet på innebandyn också, fick med massa bollar på mig! :P
Sen blev jag sketrädd när GAZ skrek att jag inte skulle sitt ner på målet! :o
Jasså, så du tror att vi kommer vinna igen i presstationen? ;)
Hoppas det iaf. ;)
NICE med sovmorgon imon också :D

//Niccan

ajla

4 oktober 2010 21:18

Hejsan hoppsan nicole! :)
visst var de helt crazy? haha ;D
haha han kan ta sig i röven!
ja TROR inte jag VET :D
kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ajla - 17 februari 2011 20:10


HIHIHI GRATTIS TILL MIG!!!!!!!! 3 TTON TODAY (Y)     mike stor flicka nuu       ...

Av ajla - 14 februari 2011 17:44


tjaa homies   det är alla ♥ns-dag idag, så passar på att säga ha en glad alla ♥ns-dag! hihi ;* hoppas ni kan spendera dagen idag med någon riktigt speciell & mysig! ♥♥♥♥♥♥♥♥&hea...

Av ajla - 13 februari 2011 13:29

    ignoneraa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!               alla bilderna e tagna av mig förutom den med edin :D     ...

Av ajla - 13 februari 2011 13:19

nu e ja fixad huahuaa :D nu återstår det bara att vänta på dionita & HITTA MIN KAMERAA! kom ja nyss på :o gud vet vart den är någonstans..                     outfit : de ser ut som en "tub" klänning men de är de inte de är tubkjol s...

Av ajla - 13 februari 2011 12:27

hejsaaaan, sitter & lockar mitt hår för mina egna lockar gick sönder när ja sov som vanligt.. -.- ska ha på mig samma som på festen igår för att jag ska på lanas tjejkväll! eller dag lättare sagt för hon fyller år ^^, grattis älskling! <3 vi ska...

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards