ajllaa

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Challe, chale, sushi, challutcki även kallad charlotte :)

Av ajla - 20 oktober 2010 14:11

Min nick e så klockren asså, finns de någon som har mer smeknamn? ;)


Halvan av min biseps muskel är typ dööööd, de gör ass ont. Kan de bero på sprutan? :s

jaja få väll leva med det ett tag till :)


Jag har varit i skolan idag som vanligt, första lektionen sjöng vi stilla natt utan papper som vi skulle kunna utantill ju & de var ju bara jag som kunde den och Helene sa de till o med, "om inte Ajla skulle vara här skulle ni inte kunna det"  jaja bull shit -.- 

Sen sjöng vi alla andra låtar och jag kan alla utantill faktiskt ;);)

KÖP BILJETTER HOS MIG FÖRRESTEN!!! 120:- STYCK! :)

Andra lektionen hade vi läspasset som ja tycker är kul, fick ass dåligt resultat så de snackar vi inte om (a), men ja gjorde ett till och ja känner på mig att jag har chansen att få alla rätt på det :D

Maten idag smakade räkor :s men det gick väll att äta.

sen fortsatta vi med de där uppe, läsa, läspasset o lite sånt.

Var även Valdrins lärare ett tag. Den efterblivna pojken kan inte skriva en normal bokreccencion -.- 

men vi fixade allt med lite våld :o

Vi läste även in rasten och fick sluta 20 min tidigare.


nu snackar jag med nita & leon.

ska dra people vi höres!


  

 
 
Ingen bild

Nicole

20 oktober 2010 15:57

Hej Ajla! :)
Har också lite ont i armen ibland, det beror nog på sprutan ;)
Haha, aa, du var typ den enda som kunde alla låtar! ;) :D

Haha, kunde inte valdrin skriva en normal bokrecension?! ;o :)
Haha :D

Kram niccan

ajla

20 oktober 2010 18:24

shasha :)
mm gör de nog, men de går över :P
Ja men de va kula att träna !

Nej fick ju slå han tills han fattade, eller inte för att han skrev recensionen själv utan de var jag som berättade hur han skulle skriva ^^

kramissss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ajla - 17 februari 2011 20:10


HIHIHI GRATTIS TILL MIG!!!!!!!! 3 TTON TODAY (Y)     mike stor flicka nuu       ...

Av ajla - 14 februari 2011 17:44


tjaa homies   det är alla ♥ns-dag idag, så passar på att säga ha en glad alla ♥ns-dag! hihi ;* hoppas ni kan spendera dagen idag med någon riktigt speciell & mysig! ♥♥♥♥♥♥♥♥&hea...

Av ajla - 13 februari 2011 13:29

    ignoneraa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!               alla bilderna e tagna av mig förutom den med edin :D     ...

Av ajla - 13 februari 2011 13:19

nu e ja fixad huahuaa :D nu återstår det bara att vänta på dionita & HITTA MIN KAMERAA! kom ja nyss på :o gud vet vart den är någonstans..                     outfit : de ser ut som en "tub" klänning men de är de inte de är tubkjol s...

Av ajla - 13 februari 2011 12:27

hejsaaaan, sitter & lockar mitt hår för mina egna lockar gick sönder när ja sov som vanligt.. -.- ska ha på mig samma som på festen igår för att jag ska på lanas tjejkväll! eller dag lättare sagt för hon fyller år ^^, grattis älskling! <3 vi ska...

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards