ajllaa

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

strax slut :O

Av ajla - 25 oktober 2010 18:00

shulululu    var seriöst tvungen att lägga ut denna fula smilisen, vem fan försöker den leka ?! Ser nästan ut som en svenne som försöker rappa ... Inget illa menat nu folks svennar kan rappa :)

  <--- men ja kände bara för denna smilisen :D:D

oh, vad bra humor jag har asså!?


Kom hem för en halvtimme sen för att bussen var 40 min försenad tillbaks och 30 min försenad ditt -.-'  HATAR FÖRSENADE BUSSAR, FYFAN PÅ DEM!

Skolan idag var okej, jag gillar måndagarna men på samma gång hatar :o

Konstigt jag vet. 

På morgonen kom bara musikerna från kavaljererna och träna med oss de låtar vi sjunger ensamma och det gick ass bra! Jag kanske till och med sjunger solo ? eller vad tycker ni från klassen som läser bloggen? ;)

Andra lektionen gick till matte och förberedningar inför veckan, vad som ska hända o.s.v. 

mat sen vår "normala" eller man kan säga onormala nu väg har öppnats den vi gick innan till matsalen för det är färdigt vår fina matsal och personal rummet :D så glad jag är! Men vi får inte börja äta där till typ en månad till men vi har kollat där och i personalrummet sen ska vi 10000 % ha en invigning av det. Det blev sjukt fint i alla fall! Finaste matsalen i Halmstad skolor (a) Kommer säkert stå i hallandsposten, love Vallåsskolan <3

Vi hade gympa spelade volleyboll och kommer göra det några veckor nu typ 4 veckor -.- boring men mm... 

Vi hade en lektion svenska, och sen slöjd och jag har såååå lite kvar på mina shorts! Och det blev ju jäättte verkligen jättefint sydda och så men annars var de ass fula :D:D haha ingenting man kan ha på sig ute i alla fall ;o

sen slutade vi. 


Nu ska ja fixa grejer som skulle ändras på bloggen och på börja grejer som ska starta på bloggen idag :)


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ajla - 17 februari 2011 20:10


HIHIHI GRATTIS TILL MIG!!!!!!!! 3 TTON TODAY (Y)     mike stor flicka nuu       ...

Av ajla - 14 februari 2011 17:44


tjaa homies   det är alla ♥ns-dag idag, så passar på att säga ha en glad alla ♥ns-dag! hihi ;* hoppas ni kan spendera dagen idag med någon riktigt speciell & mysig! ♥♥♥♥♥♥♥♥&hea...

Av ajla - 13 februari 2011 13:29

    ignoneraa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!               alla bilderna e tagna av mig förutom den med edin :D     ...

Av ajla - 13 februari 2011 13:19

nu e ja fixad huahuaa :D nu återstår det bara att vänta på dionita & HITTA MIN KAMERAA! kom ja nyss på :o gud vet vart den är någonstans..                     outfit : de ser ut som en "tub" klänning men de är de inte de är tubkjol s...

Av ajla - 13 februari 2011 12:27

hejsaaaan, sitter & lockar mitt hår för mina egna lockar gick sönder när ja sov som vanligt.. -.- ska ha på mig samma som på festen igår för att jag ska på lanas tjejkväll! eller dag lättare sagt för hon fyller år ^^, grattis älskling! <3 vi ska...

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards