ajllaa

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Nick Puhg

Av ajla - 29 oktober 2010 14:06

Sha sha bloggen! 

Kom hem ifrån skolan 20 i ett vi hade Nick Puhg engelska läraren och det var så kul! Han är så rolig :D 

Första lektionen hade vi tyska provet och det gick bra ska ja säga! :D Vi fick sluta på direkten när vi var färdiga. Rast sen Nick Puhg kom och vi snackade presenterade oss och startade en lek :D Vi var i grupper och jag fick gå fram till han och sätta mig på en stol, han frågade på masssaaa med frågor och han sa att jag var jätteduktig på engelska. Sen kände han min syster och sa att hon var jätteduktig och trevlig, kul ^^

Så kom man till frågan han skulle ställa han började babbla maaassa mattetal till mig och ja ba noo no inte matte! Haha men det gick sååå sjukt bra! Jag kunde allt. Han ba ; ifall jag inte skulle vara gift skulle jag gifta mig med dig! Hela klassen började skratta haha!

Sen körde vi en lek som hette "stop the bus!" det är som stress bara engelska och att man ska säga stop the bus när man är färdig! Det gick skit bra, mitt team var snabbas på stressen men sen hade man bonus frågor som vi kunde men vi fick inte svara :P 

Mat hade vi, säger bara ÄCKLIGT :)

VI kom tillbaks och fortsatte med stop the bus och massa annat kul!

Nu är jag hemma ska äta mitt mellan mål! Melliisss :D 

Som består av toast mackor med kött, ost ( tog tid att tänka ut vad de heter på svenska tänkte på engelska, blivit beroende nu) OCH guuurrkaaa :D + ett glass blåbärssopa typ, och ett glass vatten. Vi får inte glömma den nyttiga frukten också, banan! (även om de är de onyttigaste frukten va de alla) Mättande och nyttigt :)

Kolla på Kenza Tyra Show så länge, Sen så ska jag kolla på Bourne! 

Skriver sen, men någonting riktigt skönt började i dag ;)

HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSTLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!


    

Ajla look today :D

    

+

  

=

  


  

 
 
Nicole

Nicole

29 oktober 2010 14:42

Hej Ajla! :)
Hahaa, aa, Nick Puhg var verkligen rolig.
Hörde det där han sa, om att han inte var gift skulle han gifta sig med dig. HAHAH :DD
SKÖNT MED HÖSTLOV NU! :DD

Ha ett bra höstlov.
Kram Niccan

http://www.nniiccii.blogspot.com

ajla

29 oktober 2010 18:02

Hejsan Nicole!
Visst var han :)
HAHAHHAHA :D
äntligeeen :)

detsamma du !
kram ajla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ajla - 17 februari 2011 20:10


HIHIHI GRATTIS TILL MIG!!!!!!!! 3 TTON TODAY (Y)     mike stor flicka nuu       ...

Av ajla - 14 februari 2011 17:44


tjaa homies   det är alla ♥ns-dag idag, så passar på att säga ha en glad alla ♥ns-dag! hihi ;* hoppas ni kan spendera dagen idag med någon riktigt speciell & mysig! ♥♥♥♥♥♥♥♥&hea...

Av ajla - 13 februari 2011 13:29

    ignoneraa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!               alla bilderna e tagna av mig förutom den med edin :D     ...

Av ajla - 13 februari 2011 13:19

nu e ja fixad huahuaa :D nu återstår det bara att vänta på dionita & HITTA MIN KAMERAA! kom ja nyss på :o gud vet vart den är någonstans..                     outfit : de ser ut som en "tub" klänning men de är de inte de är tubkjol s...

Av ajla - 13 februari 2011 12:27

hejsaaaan, sitter & lockar mitt hår för mina egna lockar gick sönder när ja sov som vanligt.. -.- ska ha på mig samma som på festen igår för att jag ska på lanas tjejkväll! eller dag lättare sagt för hon fyller år ^^, grattis älskling! <3 vi ska...

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards