ajllaa

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

SAMMANFATTNING

Av ajla - 31 oktober 2010 11:58

TILL VISSA SOM INTE FÖRSTOD MIG, TAKE A LOOK!

emina

emina

Fredag 29 okt 21:54

men bloggläsarna kan faktiskt tröttna om man har samma header i typ mer än en månad :P Det är mycket roligare att byta :)

http://emiinaaaa.bloggplatsen.se

ajla

Lördag 30 okt 11:08

jag sa ju inte att man aldrig ska bytta right? 
jag sa BYTT INTE VARJE VECKA / TREDJE DAG . 

 
Edita

Edita

Lördag 30 okt 22:26

Där håller jag inte med dej.
Man byter ju inte alltid varenda 5 sekund ? 
Läsarna vill alltid ha nytt o kolla på,
men du är en annan sak,
verka störa dej på när folk byter deisgn&header ofta :)
din åsikt, min åsikt ! 
iaf,
ha de gött !

http://editaa.bloggplatsen.se

ajla

Söndag 31 okt 11:57

Jag sa ju varje vecka/varje dag typ. 
Klart de vill, men kanske inte en ny header varje dag. Jag tror i alla fall om du skulle fråga dina läsare en ny header varje dag eller en ny bild. Så tror ja du skulle få det klockrena svaret. En ny bild. 
Inte jag utan MMYCKET MYCKET fler. Undra varför läsarna till kenza, paow, kissie o.s.v inte har tröttnat på bloggen för de byter ju inte design hela tiden?


Bloggen går inte ut på att byta design så läsarna bli nöjda, utan att ha en bra skriv förmåga och vara intressant person, med en roliga personlighet. 
Alla kan ju inte bara sätta sig och skaffa en blogg, sen bytta design hela tiden & tro att läsarna är nöja med det? Läsarna kanske stiger men så snart igen sjunker dem,
Kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ajla - 17 februari 2011 20:10


HIHIHI GRATTIS TILL MIG!!!!!!!! 3 TTON TODAY (Y)     mike stor flicka nuu       ...

Av ajla - 14 februari 2011 17:44


tjaa homies   det är alla ♥ns-dag idag, så passar på att säga ha en glad alla ♥ns-dag! hihi ;* hoppas ni kan spendera dagen idag med någon riktigt speciell & mysig! ♥♥♥♥♥♥♥♥&hea...

Av ajla - 13 februari 2011 13:29

    ignoneraa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!               alla bilderna e tagna av mig förutom den med edin :D     ...

Av ajla - 13 februari 2011 13:19

nu e ja fixad huahuaa :D nu återstår det bara att vänta på dionita & HITTA MIN KAMERAA! kom ja nyss på :o gud vet vart den är någonstans..                     outfit : de ser ut som en "tub" klänning men de är de inte de är tubkjol s...

Av ajla - 13 februari 2011 12:27

hejsaaaan, sitter & lockar mitt hår för mina egna lockar gick sönder när ja sov som vanligt.. -.- ska ha på mig samma som på festen igår för att jag ska på lanas tjejkväll! eller dag lättare sagt för hon fyller år ^^, grattis älskling! <3 vi ska...

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards