ajllaa

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

:)

Av ajla - 31 oktober 2010 20:27

Blev ingen bild på min dresscode orkade inte, gjorde annat kul där borta.

Kom hem för inte så längesen filmen var super kul ^^, någonting alla borde se! Och den är för alla åldrar! Den var på 3D i Halmstad och det fanns andra med i 3D. Älska Halmstad ändå ifall de är en skit stad ibland (L)

Vi var ute och fotade med systemkameran fotade även lite såpbubblor hemma hos henne. Sen kom vi hem hade lite krig åt. Så Stack vi till busshållsplatsen. Oh just det Dzenana hänkade på (: Vi stack till MC för att köpa dricka OFC så var ajla tvungen att göra bort sig... jag tog min STORA cola dessutom och så vände jag mig. POFF PANG så var hela colan över heeeeela golvet. Jag står med öppen mun och bara glooor på golvet, emina skämmer sönder sig & dzenana skrattar sönder munnen på sig. Han i kassan ba ; hon spillde colan! han andra ba ; MOPP BEHÖVS HÄR. Och ja ba vände mig för att köpa mig en ny, men han va såsöt i kassan så han gav mig en stor helt ny cola gratis. Jättegulligt, så jag tackade så mycket och vi stack (: snälla människor finns ... 


Nu åt jag precis upp min bakpotatis med smör, och ska kolla alla nya inlägg på bloggarna jag läser, sen ska jag läsa min bok! 

Äntligen behöver jag inte vakna kl. 07.20 på en vecka ! :D Men jag tror ja kommer sakna det ändå ...? 

Våra bästa år dessutom imorgon :D:D:D tummen upp


  

 
 
Nicole

Nicole

31 oktober 2010 20:49

Hej Ajla! :)

Hahah, spillde du ut coolan?
Stackars lilla Ajla! :(

http://www.nniiccii.blogspot.com

ajla

31 oktober 2010 20:55

HAHA, JAA!
men jag fick en nyy :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ajla - 17 februari 2011 20:10


HIHIHI GRATTIS TILL MIG!!!!!!!! 3 TTON TODAY (Y)     mike stor flicka nuu       ...

Av ajla - 14 februari 2011 17:44


tjaa homies   det är alla ♥ns-dag idag, så passar på att säga ha en glad alla ♥ns-dag! hihi ;* hoppas ni kan spendera dagen idag med någon riktigt speciell & mysig! ♥♥♥♥♥♥♥♥&hea...

Av ajla - 13 februari 2011 13:29

    ignoneraa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!               alla bilderna e tagna av mig förutom den med edin :D     ...

Av ajla - 13 februari 2011 13:19

nu e ja fixad huahuaa :D nu återstår det bara att vänta på dionita & HITTA MIN KAMERAA! kom ja nyss på :o gud vet vart den är någonstans..                     outfit : de ser ut som en "tub" klänning men de är de inte de är tubkjol s...

Av ajla - 13 februari 2011 12:27

hejsaaaan, sitter & lockar mitt hår för mina egna lockar gick sönder när ja sov som vanligt.. -.- ska ha på mig samma som på festen igår för att jag ska på lanas tjejkväll! eller dag lättare sagt för hon fyller år ^^, grattis älskling! <3 vi ska...

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards