ajllaa

Alla inlägg under oktober 2010

Av ajla - 29 oktober 2010 14:06

Sha sha bloggen! 

Kom hem ifrån skolan 20 i ett vi hade Nick Puhg engelska läraren och det var så kul! Han är så rolig :D 

Första lektionen hade vi tyska provet och det gick bra ska ja säga! :D Vi fick sluta på direkten när vi var färdiga. Rast sen Nick Puhg kom och vi snackade presenterade oss och startade en lek :D Vi var i grupper och jag fick gå fram till han och sätta mig på en stol, han frågade på masssaaa med frågor och han sa att jag var jätteduktig på engelska. Sen kände han min syster och sa att hon var jätteduktig och trevlig, kul ^^

Så kom man till frågan han skulle ställa han började babbla maaassa mattetal till mig och ja ba noo no inte matte! Haha men det gick sååå sjukt bra! Jag kunde allt. Han ba ; ifall jag inte skulle vara gift skulle jag gifta mig med dig! Hela klassen började skratta haha!

Sen körde vi en lek som hette "stop the bus!" det är som stress bara engelska och att man ska säga stop the bus när man är färdig! Det gick skit bra, mitt team var snabbas på stressen men sen hade man bonus frågor som vi kunde men vi fick inte svara :P 

Mat hade vi, säger bara ÄCKLIGT :)

VI kom tillbaks och fortsatte med stop the bus och massa annat kul!

Nu är jag hemma ska äta mitt mellan mål! Melliisss :D 

Som består av toast mackor med kött, ost ( tog tid att tänka ut vad de heter på svenska tänkte på engelska, blivit beroende nu) OCH guuurrkaaa :D + ett glass blåbärssopa typ, och ett glass vatten. Vi får inte glömma den nyttiga frukten också, banan! (även om de är de onyttigaste frukten va de alla) Mättande och nyttigt :)

Kolla på Kenza Tyra Show så länge, Sen så ska jag kolla på Bourne! 

Skriver sen, men någonting riktigt skönt började i dag ;)

HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSTLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!


    

Ajla look today :D

    

+

  

=

  


  

Av ajla - 28 oktober 2010 21:41

  

ajla i sin söta PUCCA pyjamas :D

(min lampa jag hade vid datorn typ exploderade ;o, pappa sa ju att de va ass farligt att ha den i den kontakten eftersom den leder för stark ström. Man kunde få en el chock eller nått men de trode ju absolut inte ajla på. Tillslut så ba blixtrade det till och ja fick panik stängde av den och drog ut kontakten. Nu skulle ja prova sätta på den men den e död ... snyfft snyfft ...)


Jag kunde alla 67 tyska glosor på första försöket, skit bra eller hur?!

Så de kommer nog gå fin fint :)


GODNATT,

sov gott och dröm sött :)<3


och så får vi hoppas att ajla inte drömmer om en person jag har drömt om i flera dar i streck. ajla får INTE gilla han . slut 

bara bäbi som vet vem de ääee :) känn på den nyfikenheten!! 

gissa gissa ;)


  






Av ajla - 28 oktober 2010 18:10

Skit skön låt, en av de bästa en så länge <3


Av ajla - 28 oktober 2010 17:53

HAHAHHAH OMG JAG HAR HITTAT DEN SKÖNASTE VIDEEOOON !

SÅÅÅ JÄÄÄÄÄÄÄKLA BÄST ASSÅ, SKÖN FETT SKÖN 

I   BLATTAR 


Av ajla - 28 oktober 2010 17:41

Jag var inte i VG men ja orkade ändå inte blogga :D men nu är jag här folket :)

Sorry men jag orkar verkligen inte blogga om skoldagen men en sak får ni veta. 

Att NO-provet gick åt skogen. Men så "hemskt" tror jag inte att de är så jag behöver ha omprov. i hope so. 

Nu ska jag plugga till tyska provet imorgon som e 5 sidor ;o Hoppas de går bra :)

Sen ska jag kolla på "världens bästa film" som vissa säger. eller världens bästa filmer* för de finns 3 st. De heter bourne ;) har laddat ner den första som ja ska kolla på. Sen ska jag läsa ut min bok hade jag tänkt, de e typ 50-60 sidor kvar.


Imorgon har vi NIck Pugh hela dagen. Alltså vi ska snacka engelska all the day.

För han kommer ifrån Storbrittanien och inte kan svenska.

Även om han bor i snöstorp och kan svenska -.- 

haha ;)


 

flumilluum :)

 

Och så var man i alla fall lite glad även ifall de ös regnade när ja cyklade hem :)

 

en lessen ajla som e blött :(

 

tummen ner på vädret!!

  

ännu en blött arg ajla -.-'


  

Av ajla - 28 oktober 2010 15:17

första, sista delen asså , DET FINNS INGET SÖTARE ;o man döööör vad söt han e.


theres gonna be time there people tell you you cant leave you dream. this is what i tell them NEVER SAY NEVER

there's gonna be time when people tell you you cant leave you dream. this is what i tell them NEVER SAY NEVER

så sant, justin du är bäst!



Av ajla - 27 oktober 2010 21:30

  

Det finns tre ord som är väldigt starka.

De starkaste orden du kan finna. 

Just dessa tre orden har jag sparat, sparat till någon speciell. 

Någon som gör mitt liv värt att leva, någon som äger en stor del av mig. 

Denna någon är Dionita Mehmeti, för dig har jag sparat dessa tre orden. 

Orden, Jag älskar dig ♥




Av ajla - 27 oktober 2010 21:20

hej och hejdå!


 

PUSSSSIPUSSIIPUSS 

 

haha söt bild :)

  

ajla goes coooling :D


krulltång.se 




  



Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards